#97

im shooooooooooooooooo bosan -,-
oledy 3:36 a.m . whoaa :0
since cuti skolah , aku suka tdog lmbt . nnti dh strt skolah , mcm mna? wuuu
ssh nk tdog awal , atoto nur aqilah =='
em em guysss! i want boyfriend :3
dh 4 nk msuk 5 bulan dh kot aku single , okay lama kan? angguk lah! ;p
saya nak boyfriend yang sayang saya . *yg tu semua nak kan? hahahah k sory 
aku sangatlah cerewet , and setiap yg coup dgn aku tu ada ja slh dy . 
hahahahhaha crita btul kay! kwn2 aku taula prgai aku , wakaka
tapi kan kan kan , seumur hidup aku . aku pena coup dgn srg bdk ja yg tak smoking :)
and aku msih sygkan dy! org trtntu ja tau kay ;p . em ya, he oledy taken >,<
tapi semua tu slh aku jgk , em em tak tak! slh ego aku kay :(
btul ckp awah, aku akan mnyesal . hm tkpala , tgk dy bhgia ja dgn awek dy . lg pung dy mmg nk bdk tu dri dlu lg. guys, hope remains :") . tdk srg pun boleh ganti dy dlm hti aku even bakal suami aku . NO ONE kay :)
kbye muwah , nk reyau =.=