#94

haiii , ni Nur Fatin Nabilah Zunadie @ Aten Bella :)
okay, semua kenal dy kan? budak hot alor setar kay , hihi
em em everyone know that kmi dua ada skitttt mslh kan?
aaaa okay tu dulu! hihi . pada 12.12.2011 , kmai dua telah berdamai .
cewah , ayat tu mahal kay ;p . act mcm ni crita dy.
mlm tu aten skype kyla . sumpah trkjut gila babi kot.
spa tk trkjut kan klu org yg hmpa gduh tba2 skype or msg hmpa -,-
then bla bla bla~ , tyah duk tau sgt lah . hahahha.
kmi still tak baik lg . then kyla pun tnya lah awah pa suma. ptut ka dk kyla baik dgn aten and bla bla bla.
semua kta ptut . then mlm tu kyla IM kak aten.
Kyla: farah , bgtau aten stg mlm on skype . ada bnda nk bgtau
Kak Farah: aten tdog rumah enaz lah kyla.
okay, aku trus IM enaz but dy tk rep . k nvm , tba2 cousin enaz IM aku . then aku tnya lah aten mna semua .
k potong crita skit, hihi . mlm tu kmi skype . serious aku ketaq , hahah tktau knpa >,< . then aku webcam dgn enaz . tba2 aku dgq suara aten . dy kata "hai" . phew aku mcm :0 . dlm hti "aten we! aten we!" . hahhaha mcm bodoh gila . then aku IM kt skype . aku bgtau jwpan hat aten tnya bfre this . whoaaaa lpas aten bca IM tu . secara rasminya aku dgn aten baik dh , lulz! jealous mate ? ^,^ . then webcam dgn enaz,aten,anis and kwn2 depa . ok rmai gila ==' . tpi kan kan , lpas kmi baik tu . aten nyanyi dkt aku lgu "love story" . since aku knal dy . lgu frst dy nyanyi kt aku "love story" . rsa nk reyau bila dy nyanyi . tpi tkpa , than kay ;p . hahahha . k dh penat type . btw hritu kan enaz nyanyi dkt kyla smpai ttdog tau! iloveyouuuuuu aten enaz , muwah!
ni gmbaq aten nyanyi .lulz!