#105

todayy exam science , paper 2 susahhh gileww k -,- 
mlm td tuition science , ada lah jgk yg kluar exam , tlg jgn failed. oh pleasee..
em dkt tuition mlm td , awah ada tnya "tk prsan ka kita bukan mcm besties dh?"
and aku ckp " prsan lama dh , wktu rhat hg buat tktau ja dkt aku. aku mlas kata apa , stg hg ckp psai alia" . then dy ckp "okay mng dkt hg!" . haha shri kmi tk gduh skit, mmg tk sah k? tpi gduh manjew ;p . aku prsan sgt sgt sgt sgt sgt yg kita tk mcm dlu! dlu p mna skali, duk skali , stry skali and JARANG GADUH . skrg? story pun kdg2 ja , duk skali pun kdg2 ja , p mna skali lg lah kdg2 en? hm gaduh tu tyah ckp ah , selalu -_______________- . sbb apa ? benda yang sma jgk gduh , haih . tpi tkpa, aku knal dh awah mcm mna , so mlas kata apa . yg slalu dgr aku crita psai awah is shereee , tehehe . dy ja tmpat aku nk luah apa pa psai geng or what . dy tkpena jealous aku rpat dgn spa sbb dy tau aku tkpena lupa dy ;p . dy lesbo yg plg best kay! and aku tk trsa sgt pun klu dy tk story apa pa dkt aku sbb aku tau dy mmg stai pendam . klu aku tnya , bru tergagap-gagap nk jwb -_____- . klu blh "aaaaa" dy tknk brhenti , uhukzz.
em em em awah , i miss the old us . seriously :') . rindu evrythng psai kita! rindu bila dy pggil "hai kenit" . rindu bila dy p dkt aku "kyla! hg tau dak bla bla bla" . muka dy klu nk story something yg happy, mmg excited nk mati ==' . itulah awah ;p . rindu bila dy peluk aku and ckp "rindunyaa nk pelok hg!!" . tpi aku plg bnci bila dy ckp "kyla kyla. ceyyy  besties huh?" and tnjuk someone . itu plg aku bnci and tkan pena suka . aznur mmg suka cri psal . tpi idc , lalalala . dy besties plg best,jahat,comel and kuat perasan!~ .
hai , kitew sayunk awark :">